Taste Tomorrow -tutkimus, kuluttajanäkemyksistä innovaatioihin

Ruoan tulevaisuudesta tämän päivän todellisuutta 

Terveystietoinen kuluttaminen, kasviperäisyys, käsityötaidon arvostaminen… kulutuskäyttäytyminen kehittyy jatkuvasti.

Siksi kehitimme yli 10 vuotta sitten oman kuluttajatutkimuksemme Taste Tomorrow. Seuraamme paikallista ja globaalia kuluttajien käyttäytymistä, asenteita ja valintoja yhdistämällä kuluttajahaastatteluja ja tekoälyteknologiaa. Näin voimme seurata trendien kehitystä ja paljastaa uusia trendejä leipomo-, konditoria- ja suklaateollisuudessa.

Lisäksi kaikkea keräämäämme dataa tukevat globaali trendienhakuverkostomme, kattava aistinvarainen tutkimuksemme ja ainutlaatuiset kumppanuussuhteet tutkijoiden, makutalojen ja yliopistojen kanssa.

Play video

Miten tämä auttaa liiketoimintaasi?

Luodaksesi parhaita valmiita tuotteita ja ennakoidaksesi mitä tapahtuu seuraavaksi, sinun on tiedettävä kuluttajan tarpeet ja odotukset. "Taste Tomorrow" on maailman suurin leipomo-, konditoria- ja suklaakuluttajatutkimus, jossa näkemyksiä kysyttiin yli 20 000 kuluttajalta 50 eri maassa. Tämän lisäksi haastateltiin yli 80 ruoka- ja leipomoalan asiantuntijaa - sekä asiakkaitamme että teollisuusasiantuntijoita - kaupungeissa jotka ovat ruokatrendien edelläkävijöitä. Tähän dataan ydistettiin vielä kansainvälinen trendienseuranta ja laaja aistinvarainen tutkimus. Yhteistyötä tehtiin mm. tutkijoiden, aromitalojen ja yliopistojen kanssa. Tämä Puratokselle tehty riippumaton tutkimus onkin kattava tietopaketti globaalista ja paikallisesta kuluttajakäyttäytymisestä, asenteista ja valinnoista ja se kertoo tulevaisuuden suunnan trendien kehityksen ja uusien ajatusten suhteen. Mitä tuloksia oikein saavutettiin? Saatiin suuri määrä tuoreita ajatuksia terveydestä, käyttömukavuudesta, käyttökokemuksista, digitaalisuudesta sekä muista toiveista leipomo-, konditoria- ja suklaainnovaatioita varten.

Haluatko tietää enemmän Taste Tomorrow tutkimuksesta?